Thursday, October 28, 2010

t3


“Jangan... jangan.... tak boleh.”

“Kenapa tak boleh?”

“Awak tak bersunat, saya tak mau.”

“Awak cuba dulu, pasti awak suka.”

Aku medengar suara lelaki dan wanita sedang bercakap-cakap. Walaupun pelan aku rasa aku kenal suara-suara itu. Yang jelas suara perempuan itu adalah suara Cikgu Nur. Dia pernah mengajar di kelasku kerana itu aku yakin itu suaranya.

Cikgu Nur Ashikin yan biasanya kami panggil Cikgu Nur saja adalah seorang cikgu muda yang telah di hantar ke sekolah aku untuk menjalani latihan perguruannya. Cikgu Nur ni memang cantik dan lawa. Umurnya baru 22 tahun. Dia sering memakai baju kebaya atau baju kurung. Wajah ayunya makin terserlah dengan tudung dipakainya. Pakaian yang dikenakannya sentiasa mengikut fesyen terkini.

Ramai cikgu-cikgu lelaki yang Melayu dan bukan Melayu di sekolah itu ingin merapatinya tapi nampaknya Cikgu Nur tak begitu minat. Murid lelaki pun ada yang menaruh harapan kat Cikgu Nur. Maklumlah, umur tak jauh beza terutama yang belajar di tingkatan yang lebih atas. Tingkatan enam atas, muridnya berumur 18 tahun, Cikgu Nur 22 tahun, jadi ramai jugaklah yang memasang angan-angan dan merasa mereka ada peluang dengan Cikgu Nur. Aku yang berketurunan India pun begitu juga, maklumlah, siapa tak minat dengan orang yang lawa. Dan lagi aku sentiasa tertarik dengan wanita bertudung dan berkulit putih.

Satu hari tu, aku balik lewat sebab ada latihan bola. Kerana keletihan, aku tertidur di bilik salinan. Bila aku sedar, aku lihat semua kawan-kawan aku sudah balik. Aku bangun dan mandi. Selepas mandi, aku tukar pakaian dan keluar menuju ke bilik rehat cikgu. Bilik ni cuma cikgu-cikgu je boleh masuk. Aku lihat lampu di bilik itu terang dan pintunya renggang sedikit. Aku menjenguk dari celah pintu. Takde orang. Aku menolak pintu besar sedikit. Aku lihat keliling. Memang takde orang. Tetiba aku terdengar bunyi benda jatuh. Aku masuk ke dalam bilik rehat itu. Aku lihat bilik guru besar lampu hidup.

Dari bayangan dalam bilik tu, seperti ada orang sedang lakukan sesuatu. Aku berjalan perlahan-lahan menghampiri bilik itu. Aku cuba untuk melihat siapa di dalam tetapi tingkap terlindung. Aku mengendap dari lobang anak kunci. Aku lihat dalam bilik itu, Cikgu Vellu, jurulatih bola aku sedang memegang tangan Cikgu Nur. Cikgu Nur seakan meronta untuk melepaskan tangannya. Cikgu Vellu kemudian menarik Cikgu Nur merapati badannya. Cikgu Vellu cuba mencium Cikgu Nur tapi Cikgu Nur menghalang.

Tangan Cikgu Vellu mula menyentuh dada Cikgu Nur. Dada Cikgu Nur di ramas Cikgu Vellu. Tangan kiri Cikgu Vellu pula cuba menyeluk kain Cikgu Nur. Sesekali kain Cikgu Nur terselak tinggi menampakkan peha putihnya. Aku mendekatkan lagi diri aku dengan pintu pejabat itu. Terdengar pula perbualan mereka.

“Jangan Vellu! Jangan...”

“Nur... jangan begitu, aku tahu kau pun nak juga. Janganlah lagak baik, kau selalu pakai baju kebaya ketat dan kasut tumit tinggi nak bagi punggung kau tonggek...Lelaki mana boleh tahan tercabar macam itu?”

“Aahh… jangan Vellu. Aku tak berniat buat macam itu, lepaskan aku... aku menjerit nanti..!!”

“Kau telah buat semua orang geram dengan kau, termasuk aku.”

“Jeritlah Nur... tiada siapa di bangunan ni. Jeritlah...”

“Tolonglah Vellu… jangan buat aku begini...”

Cikgu Vellu menolak Cikgu Nur ke atas sofa. Kain Cikgu Nur terselak hingga ternampak jelas seluar dalam hitamnya. Hmmm... hitam.

"Nice colour… I like a woman who wears black."

Cikgu Vellu tersenyum dan ketawa melihat pangkal peha Cikgu Nur. Cikgu Nur menurunkan kainnya dan cuba bangun dari sofa itu.

“Nak ke mana tu sayang?”

Cikgu Vellu menahan Cikgu Nur bangun dari sofa itu. Dia memeluk Cikgu Nur dan menariknya ke sofa itu kembali.

Cikgu Vellu memeluk Cikgu Nur dari belakang. Dia menyelak baju Cikgu Nur hingga menampakkan dada Cikgu Nur. Besar buah dada Cikgu Nur. Cikgu Vellu kemudian menyeluk tangannya ke dalam coli hitam Cikgu Nur dan meramas-ramas buah dada Cikgu Nur. Cikgu Nur cuba menarik tangan Cikgu Vellu tetapi Cikgu Vellu lebih kuat.

Cikgu Vellu pula membuka coli Cikgu Nur dan tetek Cikgu Nur jelas aku lihat. Memang besar dan montok. Punatnya tegang. Warnaya merah seperti buah jambu muda. Cikgu Vellu menggentel-gentel punat Cikgu Nur. Dia kemudian menghisap punat Cikgu Nur. Aku lihat, ronta Cikgu Nur mula perlahan. Cikgu Vellu membuka baju Cikgu Nur dan mencampakkannya ke tepi. Bibirnya yang hitam tidak henti-henti menghisap dan mencium-mencium tetek Cikgu Nur yang putih gebu.

“Harumnya badan awak, aku tak tahan. Ketiak awak pun sedap baunya.”

Tangannya mula menyelak kain Cikgu Nur lagi. Cikgu Vellu mengangkangkan kaki Cikgu Nur dan menyelak kainnya hingga ke paras pinggang. Jari Cikgu Vellu mula mengosok-gosok di luar seluar dalam Cikgu Nur. Suara Cikgu Nur mula kedengaran seperti merengek daripada menangis. Cikgu Vellu mula menarik turun seluar dalam Cikgu Nur. Tangan Cikgu Nur hanya mampu memukul lemah badan Cikgu Vellu. Seluar dalam Cikgu Nur diturunkan hingga ke paras lutut. Aku lihat puki Cikgu Nur tidak berbulu lebat. Terjaga rapi.

Jari Cikgu Vellu sudah masuk ke dalam puki Cikgu Nur. Cikgu Nur merengek lebih kuat sedikit sambil terisak-isak.

“Jangan… sakit... tolong...ahhh…”

Cikgu Vellu tidak berhenti dan terus saja lakukan sesuka hatinya. Cikgu Vellu mula dengan jari tengahnya dan dijolok-jolok puki Cikgu Nur. Dia kemudian memasukkan lagi satu jari.

“Aahhh...sakit..!!!”

Cikgu Nur bersuara agak. Agaknya tindakan ganas Cikgu Vellu menyakitkan Cikgu Nur. Cikgu Vellu kemudian bangun dan dengan segera membuka seluarnya.

Dengan tidak berseluar dalam, konek Cikgu Vellu terbujur tegang. Cikgu Nur menjadi gerun melihat konek Cikgu Vellu yang panjang tujuh inci dan hitam legam. Koneknya juga berkulup seperti aku juga.

“Jangan Vellu... tolong… zakar you masih berkulup, you tak bersunat, aku orang Islam...i tak nak...”

“Berkuluplah lagi best, tambahkan syahwat. Sekali you rasa you akan ingat selalu,” jawab Cikgu Vellu.

Seluar dalam Cikgu Nur di buka terus dan kakinya terkangkang luas. Cikgu Vellu menarik kulit kulupnya ke bawah dan tersembullah kepala koneknya yang besar licin berwarna pink. Cikgu Nur merasa amat jijik melihat batang konek hitam legam tapi kepala konek warna pink. Cikgu Vellu seperti sengaja memperlihatkan batang balaknya kepada Cikgu Nur. Dimain-mainkan kulit kulup yang menutup kepala butuhnya. Balak hitam berkepala pink itu Cikgu Vellu tayangkan di muka Cikgu Nur. Hanya beberapa inci saja di hadapan hidung dan mata Cikgu Nur. Aku rasa Cikgu Nur pasti tercium bau kepala konek warna pink itu.

“Awak tengok puas-puas, kulup inilah yang akan memberi kepuasan kepada awak.”

Cikgu Vellu mula mengesel-gesel koneknya di puki Cikgu Nur. Cikgu Nur cuba menolak badan Cikgu Vellu tapi tak berdaya. Aku lihat Cikgu Vellu semakin laju mengesek-gesek koneknya di puki Cikgu Nur. Kepala konek yang telah terloceh itu di gosok-gosok ke lurah yang kelihatan terbuka. Sekala sekal disondol-sondolnya kelentit Cikgu Nur.

Cikgu Vellu kemudian memegang koneknya dan mula memasukkan ke dalam puki Cikgu Nur. Agaknya Cikgu Vellu tak mahu menunggu lama-lama. Rasanya dia sudah tak sabar ingin menikmati cikgu melayu yang muda belia itu. Cikgu Vellu pasti geram melihat alur yang sedang merkah itu berwarna merah jambu dengan sepasang bibir yang amat mengairahkan.

“Aarrghh..!! Aaahhh... sakit… tak... nak...” Suara Cikgu Nur tersekat-sekat.

Konek Cikgu Vellu dijolok masuk sepenuhnya ke dalam puki Cikgu Nur. Cikgu Vellu mula menjolok-jolok puki Cikgu Nur. Batang hitam berkepala pink sepenuhnya terbenam dalam rongga nikmat perempuan muda itu. Cikgu Nur meronta seperti menahan kesakitan dan juga ingin melepaskan diri. Cikgu Vellu pula semakin laju mengerjakan puki muda Cikgu Nur.

Kaki Cikgu Nur diangkat dan direhatkan di bahu Cikgu Vellu. Puki Cikgu Nur semakin jelas. Cikgu Vellu pula makin menjolok dalam. Cikgu Nur yang hanya bertudung hitam saja cukup dikerjakan Cikgu Vellu. Semakin lama, ronta Cikgu Nur semakin lemah. Malah, badannya, punggungnya semakin mengikut rentak enjutan Cikgu Vellu. Tangan yang mulanya menolak badan Cikgu Vellu, kini kelihatan seperti memeluk badan itu. Kaki yang perlu dipaksa, kini terbuka luas seperti rela di tebuk semahunya. Tentunya Cikgu Nur mula merasai nikmatnya batang berkulup cikgu india itu.

Tetek Cikgu Nur bergoyang dengan setiap enjutan batang konek Cikgu Vellu. Cikgu Vellu pula sibuk sambil mengenjut puki Cikgu Nur sambil menghisap punat tetetknya. Suara Cikgu Nur pula semakin jelas merengek dan tidak lagi kedengaran isakan tangisan. Cikgu Vellu kemudian mengadap muka Cikgu Nur. Dia mula mencium-cium pipi dan leher Cikgu Nur. Enjutannya semaki laju. Kemudian Cikgu Vellu mencium bibir Cikgu Nur. Perlahan-lahan Cikgu Nur membalasa ciuman Cikgu Vellu. Cikgu Nur mengusap kepala Cikgu Vellu. Mereka berciuman. Bibir mungil merah muda bertarung dengan bibir hitam yang tebal.

Batang konek Cikgu Vellu berterusan membolosi puki Cikgu Nur. Cikgu Vellu kemudian mengangkat punggung Cikgu Nur dan menjunamkan sedalam-dalamnya konek hitam itu di puki Cikgu Nur. Dia memeluk erat tubuh Cikgu Nur sambil menekan koneknya kuat-kuat. Aku lihat badan Cikgu Vellu mengejang dan pahanya terketar-ketar seperti terkena arus elektrik.

“Urrghhh.... sayang... Nur...”

Beberapa saat kemudian Cikgu Vellu menarik keluar koneknya dari puki Cikgu Nur. Aku lihat lendiran putih meleleh di puki Cikgu Nur. Rupanya Cikgu Vellu telah melepaskan benih hindunya di dalam rahim Cikgu Nur. Cikgu Nur terbaring lemah di sofa itu. Cikgu Vellu duduk di sebelahnya. Tangan Cikgu Vellu meraba manja puki Cikgu Nur yang lekit dengan pekatan Cikgu Vellu. Cikgu Nur memeluk tubuhnya.

“Awak dah rasa batang kulup india, sedap kan?”

Cikgu Vellu tersenyum puas. Konek diurut agar lebihan maninya keluar dan akhirnya kepala koneknya disembunyikan oleh kulup. Cikgu Vellu kemudian bangun dan memakai pakaiannya. Cikgu Nur yang masih bertudung, terbaring lemah di atas sofa itu. Tubuhnya yang putih dan langsing terdedah luas untuk aku tatapi. Kakinya terkangkang luas menampakkan pukinya yang sedang banjir.

Batangku bagaikan ingin meletup kerana teramat keras bila menyaksikan adegan yang sungguh menarik. Aku meraba-raba batangku yang sudah keras dari tadi. Secara spontan aku urut-urut batangku. Aku lihat Cikgu Vellu sudah pun memakai pakaiannya dan berjalan menuju ke pintu. Tanpa rasa bersalah dia meninggalkan Cikgu Nur yang sedang terbaring keletihan di atas sofa.

Aku sembunyi di balik almari. Cikgu Vellu berjalan keluar dari bilk rehat itu. Bila Cikgu Vellu telah keluar dan beredar meninggalkan bilik rehat itu, aku masuk ke dalam bilik guru besar dan mengunci pintu. Aku merapati Cikgu Nur. Dia tidak sedar yang aku menghampirinya. Tangannya menutup mukanya mendedahkan segalanya untuk aku lihat. Batangku semakin mengeras. Aku mencium bau tubuh Cikgu Nur. Baunya begitu menghairahkan. Aku melutut di tepi sofa, mengadap puki Cikgu Nur. Belahan pukinya sudah terbuka. Air mani Cikgu Vellu masih lagi melekat di belahannya. Aku tercium bau mani Cikgu Vellu.

Aku mencium bau tubuh Cikgu Nur sekali lagi. Baunya sungguh mempesona. Pertama kali aku menghidu bau badan perempuan dewasa yang cantik dan bergetah. Aku hidu puas-puas bau puki Cikgu Nur. Bau inilah yang selalu aku bayangkan bila aku sedang melancap. Bau puki Cikgu Nur membangkitkan nafsu birahiku. Dari pukinya aku naik hingga ke dadanya. Punatnya tegang. Teteknya besar dan montok sekali. Aku menjelirkan lidah dan mula menjilat perlahan punat Cikgu Nur. Terdengar dengusan nafasnya. Aku mula menghisap punatnya perlahan-lahan. Dengusan nafasnya mula meningkat.

Aku bangun dan membuka seluarku. Konek aku terbujur keluar. Mungkin tidak sebesar Cikgu Vellu tetapi aku rasa batangku ini mampu memberi kepuasan kepada mana-mana perempuan. Batang aku pun berkulup dan lebih hitam dari Cikgu Vellu. Kepala konek aku juga lebih hitam daripada kepala konek Cikgu Vellu yang berwarna pink itu. Aku baring di atas Cikgu Nur. Hangat tubuhnya terasa bila kami bersentuhan. Aku menghisap kedua-dua punat Cikgu Nur. Dengusan nafas Cikgu Nur menjadi rengekan lemah. Kakinya mula mengangkang lagi hinggakan konek aku berada di antara belahan pukinya. Tangannya mula mengusap kepala aku. Punatnya makin menegang dihisap olehku. Aku lihat mata Cikgu Nur masih tertutup. Konekku mula bergeselan dengan pukinya.

Tetiba aku rasa kaki Cikgu Nur merangkul pinggangku. Aku tidak dapat menahan dan terus menjunamkan konek aku ke dalam puki Cikgu Nur. Kepala konekku yang telah terbuka kulit kulupnya terasa sungguh hangat di dalam lubang Cikgu Nur. Merasakan ada batang kenyal yang hangat sedang menyelam dalam lubang pukinya lalu Cikgu Nur membuka matanya dan seakan terkejut melihat aku yang mula menyodok pukinya. Cikgu Nur cuba meronta. Aku pegang kedua tangannya dan terus menindihnya.

“Apa yang awak lakukan? Lepaskan saya! Eeee...kenapa lelaki keling suka sangat dengan saya??”

“Cikgu cantik dan sungguh seksi, semua lelaki tentu suka cikgu.”

Cikgu Nur makin meronta. Aku hampir terjatuh menahankan tolakan Cikgu Nur.

“Maaf cikgu, saya tak tahan tengok cikgu telanjang…”

Aku teruskan enjutan batang hitamku yang keras itu ke dalam puki Cikgu Nur yang lecak di penuhi air mani dia dan Cikgu Vellu. Terasa pergerakan batangku sungguh lancar tanpa halangan. Cairan pelincir yang banyak itu memudahkan pergerakan batangku keluar masuk.

“Jangan, tolonglah kesiankan cikgu... aku ni orang melayu, mana boleh buat seks dengan orang india yang masih berkulup.”

“Tapi batang berkulup ni sudah berada dalam lubang cikgu. Cikgu tahanlah dan rasai nikmatnya.”

Aku merasa simpati dengan rayuan Cikgu Nur tapi nafsu aku harus di puaskan juga. Aku ingin membuktikan bahawa kulup india mampu memberi kepuasan maksima kepada wanita melayu. Aku mahu cikgu melayu ini akan terkenang-kenang betapa nikmatnya kulup india.

Aku tidak pernah merasai persetubuhan dengan gadis melayu. Malah dengan mana-mana gadis pun aku belum pernah merasainya. Apatah lagi puki Cikgu Nur begitu ketat dan sedap. Dayungan punggungku semakin laju. Konek aku sudah hampir mencapai ketegangan penuh. Kembangnya sudah maksima. Terasa bahagian kepala yang mengembang telah sepenuhnya keluar dari sarung kulup. Kepala yang terbuka itu terasa sungguh geli dan sedap. Nikmatnya tak mampu aku bayangkan. Benarlah seperti kata orang, inilah syurga dunia.

Terasa penuh lubang puki Cikgu Nur disumbat konek aku. Kelembapan di dalam puki Cikgu Nur membuatkan aku semakin ghairah menujah pukinya. Pertama kali aku merasa puki sesedap ini. Patutlah Cikgu Vellu bagaikan dirasuk polong tadi semasa dia menutuh Cikgu Nur. Semakin aku mengenjut Cikgu Nur, aku rasa dia semakin lemah menahan. Terasa pula kakinya kembali merangkul pinggangku. Bukan setakat merangkul tetapi mula menolak punggungku agar lebih laju menujah lobang nikmatnya. Jari jemarinya mula menggengam tangan aku.

Melihatkan reaksinya, aku mula menyonyot kedua-dua teteknya. Punatnya mula menegang tinggi di jamah lidahku. Makin aku jilat, makin terdengar Cikgu Nur meraung kenikmatan. Badannya juga mula mengikut rentakan dayungan nafsu yang membara. Kakinya mula mengeratkan rangkulannya. Aku dapat merasai kemutan Cikgu Nur.

“Uhhmmm… aaahhhh.... lagii…” rengekan Cikgu Nur mula ketara.

Aku menurut saja kehendaknya. Aku tekan dalam-dalam dan merendam batangku seketika. Kemudian aku tarik secara perlahan dan menujahnya dengan kuat hingga seluruh batangku tenggelam. Paha Cikgu Nur bergetar dan badannya meliuk-lintuk bagaikan ular sedang menari-nari.

“Urghhh... kemut lagi cikgu… sedapnya..”

Cikgu Nur juga mematuhi arahanku. Kemutannya makin kuat dan rengekannya semakin buat aku berahi. Aku mahu melakukan teknik dari belakang. Teknik yang seirng aku tengok dalam VCD XXX. Aku lihat selalunya perempuan agak menjerit kenikmatan bila di tujah secara doggy-style. Aku dengan memaksa memusingkan badan Cikgu Nur.

Punggungnya aku tonggengkan dan kakinya aku kangkangkan. Tanpa berlengah pukinya aku tujah dengan sekuatnya. Cikgu Nur mula menjerit. Dia tak tahan dengan tujahan itu. Tangannya menggengam arm rest sofa. Hujung tudungnya aku lilitkan dengan kemas di belakang bahunya. Seluruh badannya menggeletar. Teteknya aku ramas sepuas-puasnya. Mulutnya tak henti-henti meraung kesedapan dan ada seketika meminta di tujah lebih mendalam. Konek aku semakin gagah rasanya. Belum pernah aku rasa sesedap ini bila main dengan perempuan. Kemutan Cikgu Nur pun semakin kuat.

“Lagi… dalam... ahhhhh... urghhhh....”

Cikgu Nur tewas lagi. Badannya kejang. Aku dapat rasakan kemutannya mula mereda dan airnya membasahi batang keras aku. Air hangat itu melimpah hingga meleleh keluar melalui belahan puki yang membengkak bibirnya.

Aku masih belum lagi sampai kemuncak. Aku ingin berlama-lama menikmati cikgu melayu ini. Sejak lama aku hanya bermimpi cikgu cantik ini. Sekarang dia sedang berada dalam pelukanku. Konek aku masih lagi ligat mengenjut puki muda Cikgu Nur. Mulutnya terkumat-kamit meraung kesedapan dan kenikmatan.

“Ahhhh… uhhhmmm... sudahlah... saya sudah tak tahan.” Dia ingin dilepaskan.

Kepala konekku mula berdenyut-denyut. Terasa segala cecair pekat putih mula berkumpul di hujung kepala konekku. Aku melajukan lagi enjutan aku ke lubang puki Cikgu Nur yang semakin banjir.

“Uhhmmm… kejap lagi cikgu... dah dekat ni...”

“Jangan pancut dalam, pancut luar. Aku tak mau mengandung anak hindu.”

“Burit cikgu sedap sungguh, rugi kalau pancut luar cikgu.”

“Saya belum kahwin, saya tak mau hamil.”

“Ini pertama kali saya berasmara, saya ingin merasa pancut dalam. Bolehkan cikgu?”

Cikgu Nur hanya diam, aku makin melajukan tikamanku di lubang nikmat. Terhayun-hayun badan Cikgu Nur mengikut irama dayunganku. Aku akhirnya tak mampu bertahan lagi. Aku hentak kuat-kuat hingga kepala konekku menyentuh pangkal rahim Cikgu Nur. Cikgu Nur mengerang. Akhirnya terpancut keluar dengan lajunya cairan maniku menerpa rahim cikgu muda ini. Cikgu Nur mengerang kuat bila berkali-kali benih-benihku menerpa pintu rahimnya. Badanku menggigil dan lututku terasa lemah longlai.

Cikgu Nur rebah meniarap di sofa. Aku ikut jatuh menghempap belakang Cikgu Nur. Badanya masih dalam pelukanku dan batangku masih terendam dalam lubang puki Cikgu Nur. Aku diam saja sambil tanganku memeluk erat badan Cikgu Nur yang berpeluh.

Aku cium tengkuk Cikgu Nur, aku jilat peluhnya yang masin. Aku cium kulit badannya yang halus. Aku berbisik di telinga Cikgu Nur.

“Burit cikgu sungguh sedap. Cikgu kemut sungguh nikmat. Cikgu suka kulup india yang tak bersunat?”

“Suka.” Jawab Cikgu Nur sepatah.

Tanpa disangka, Cikgu Nur menarik konekku dan meghisap sisa-sisa air mani yang tersekat di kulup aku. Diselaknya kulupku dan dihisapnya kepala zakarku hingga bersih. Aku terpesona melihat bibir merah yang basah itu melingkari batang aku yang hitam legam. Terasa bagaikan melayang di angkasa bila lidah cikgu muda menari-menari dikepala zakarku yang sudah terloceh. Kemudian dengan lembut ditarik kembali kulit kulup hingga kepala licin kembali tertutup.

“Ingatkan cikgu tak suka kulup?” Aku bersuara, terkejut.

“Apa boleh buat, dah dua kulup belasah saya hari ni.” Cikgu Nur tersenyum nakal.

“Cikgu suka?” aku bertanya ingin tahu.

“Saya tak sangka batang kulup tak bersunat sungguh sedap.”

Cikgu Nur tersenyum manis. Aku memeluk Cikgu Nur sekuatnya. Dengan rasa sayang aku mencium leher dan pipi Cikgu Nur. Aku gigit dan kulum bibirnya yang merah bersari itu. Bibirku yang hitam lebam bersatu dengan bibir indah cikgu muda yang cantik lawa ini. Cikgu Nur membalas, bibirku dikulumnya.

Bilik itu tenang seketika. Hanya nafas berahi kami kedengaran. Aku bangun dan memakai seluar dan t-shirtku. Cikgu Nur terkulai lemah di sofa itu. Tubuhnya yang montok lunyai pertama kali di kerjakan oleh dua orang India. Buat pertama kali Cikgu Nur merasa dua batang kulup tak berkhatan meneroka lubang nikmatnya. Dia juga menikmatinya. Walaupun tanpa rela pada awalnya, dia kemudiannya membiarkan batang hitam tak bersunat menyelam dengan sewenang-wenangnya dalam lubang nikmat yang lembut merah basah. Kemutan-kemutan yang dilakukan oleh cikgu cantik itu menandakan dia menikmati hubungan intim ini.

Aku merapati Cikgu Nur dan memapah dia bangun. Aku masih geram dengan tundunnya yang bengkak berkulit putih bersih dihiasi bulu-bulu hitam yang indah. Aku melutut dan menghidu taman yang mempesona itu. Aroma burit Cikgu Nur yang disemai oleh benih dua lelaki india sungguh memberahikan. Aku hidu dan cium bau burit yang merangsang. Setelah puas dan penuh paru-paruku dengan aroma burit Cikgu Nur, aku bersihkan puki dia dan memakaikan pakaiannya semula. Dia menyuruh aku menahan teksi di luar dan menghantar dia pulang.

No comments:

Post a Comment